مدل لباس

جدیدترین مدل های لباس زنانه و مردانه

مدل لباس

جدیدترین مدل های لباس زنانه و مردانه

رنگ سال 2013

شرکت «پنتون»، رنگ سال ۲۰۱۳ را تعیین و معرفی کرد. شرکت «پنتون» بر پایه تحلیل روانشناسان خود رنگ سبز زمردی را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۳ برگزیده است. تعریف پنتون از این رنگ رشد و بالندگی ، سرزنده بودن درخشندگی و شکوه است. همچنین این رنگ از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است که باعث ایجاد حس خوب بودن، تعادل و هماهنگی است. این رنگ پر جنب و جوش و درخشنده، درست مثل طبیعت است.

رنگ سال 2013 تونالیته ای از رنگ سبز به نام Emerald با کد 5641-17 است. بسیاری آن را به عنوان یک رنگ لوکس می شناسند، رنگ جواهرات و پول !!! این رنگ در بسیاری از کشور ها، فرهنگ ها و مذاهب بیانگر حس شکوه، جلال و زندگی دوباره است.این رنگ بیانگر معنی رشد و شکوفایی است و شاید هیچ رنگ دیگری به اندازه آن بیانگر زایش و حیات مجدد نیست. سال های سال در بسیاری از کشور ها رنگ سبز بعنوان رنگ وحدانیت و شفا بخشی مورد استفاده قرار می گرفته است .



رنگ سال ، تأثیر بسیار بالایی در تعیین رنگ پوشاک و دکوراسیون و تزئینات خانگی در دنیا دارد . بنا به گفته «لیتریک ایزمن»، مدیر اجرایی شرکت پنتون که استاندارد رنگ ها را تعیین می کند:" پیش بینی هر سالانه رنگ بنا بر نیاز مشتریان و آنچه آنان می خواهند صورت می گیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان گوناگون قرار می گیرد."

پنتون چیست؟
شرکت پنتون(Pantone) که مرکز اصلی آن در نیوجرسی واقع شده است، ماخذ معتبر جهانی در زمینه رنگ است. بیش از ۴۰ سال است که پنتون با محصولات، خدمات و تکنولوژی پیشرو خود الهام بخش متخصصین طراحی در شناسایی رنگها است.
در سال ۱۹۶۳ لورنس هربرت(Lawrence Herbert)موسس شرکت پنتون ، یک سیستم ابتکاری برای تشخیص، تطبیق و ارتباط رنگها ایجاد کرد تا مشکلات مربوط به ایجاد رنگ دقیق و مناسب را حل کند. نظر او درباره اینکه هر شخصی طیف رنگی را به شکلی متفاوت می بیند و تفسیر می کند، باعث ایجاد سیستم تطبیق پنتون و کتابی از رنگهای استاندارد شد.



پنتون سیستم تطبیق رنگ خود را به سایر صنایعی که با رنگ سروکار داشتند مانند چاپ دیجیتال، فشن، مصنوعات، معماری و نقاشی بسط و گسترش داده است. امروزه پنتون در سرتاسر دنیا به عنوان زبان استاندارد تعیین رنگ شناخته شده است

نظرات 1 + ارسال نظر
سیلان سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

متوسط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد