مدل لباس

جدیدترین مدل های لباس زنانه و مردانه

مدل لباس

جدیدترین مدل های لباس زنانه و مردانه

فصل نو تیپ نو

فصل نو تیپ نو
تنوع باید یکی از ویژگی های تیپ شما در فصل بهار باشد. اگر تابه حال در لباس پوشیدن تان خیلی دنبال تنوع نبوده اید، امسال این فرصت را از دست ندهید. مثلا اگر فکر می کنید فقط یک رنگ و مدل تی شرت به شما می آید و دست از تی شرت یا یک رنگ خاص برنمی دارید یا فکر می کنید اگر تیپ اسپرت بزنید اطرافیان که عمری شما را با تیپ رسمی دیده اند به شما با تعجب نگاه خواهند کرد، از این فکر دست بردارید و قالب های قدیمی را بشکنید. مدل ها و رنگ های دیگر را تجربه کنید؛ شاید بیشتر به شما بیایند. اگر همیشه از یک مغازه خرید می کنید، شجاعت به خرج دهید و این بار برای خرید لباس به فروشگاه های دیگر سری بزنید. به طرز لباس پوشیدن روز در خیابان، محل کار، مجلات یا تلویزیون دقت کنید و ایده های جدیدی برای لباس پوشیدن بگیرید.

در عین حال، به پوشیدن رنگ هایی که بهتان نمی آید اصرار نداشته باشید. رنگ سال بنفش است؟ مشکی است؟ زرد است؟ اصرار دارید حتی اگر این رنگ ها به پوست تان نمی آیند آنها را بپوشید؟ بهترین رنگ لباس رنگی است که با رنگ پوست شما مکمل باشد.

اگر شما لباسی به رنگی که با پوست تان هماهنگی ندارد بپوشید، ممکن است چین و چروک ها و خط و خطوط چهره تان بیشتر به چشم بیایند یا رنگ پوست تان را زرد و مرده نشان دهند. لباس هایتان را در رنگ هایی انتخاب کنید که در آن با طروات و سالم به نظر برسید. طراوت حرف اول را در فصل بهار می زند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد